منتدى استايل النسائى
اهلا بكم فى استايل النسائى
اول منتدى نسائى متخصص في كل مايخص المرأة المنزلي و جمالك والعناية بصحتك واكلات واطباق جديدة والتعليم.
نتمنى لكم الاستفادة من موقعنا
ادارة منتدى استايل النسائى

ادارة استايل
منتدى استايل النسائى
اهلا بكم فى استايل النسائى
اول منتدى نسائى متخصص في كل مايخص المرأة المنزلي و جمالك والعناية بصحتك واكلات واطباق جديدة والتعليم.
نتمنى لكم الاستفادة من موقعنا
ادارة منتدى استايل النسائى

ادارة استايل
منتدى استايل النسائى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى استايل النسائى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
»  إستثمر أموالك بأمان بعائد يصل إلى 50%
عايزة اتجوز .. Emptyالإثنين أغسطس 31, 2015 5:39 pm من طرف التحرير

»  مزرعتك الآن 5 فدان في السودان
عايزة اتجوز .. Emptyالأحد نوفمبر 09, 2014 1:51 pm من طرف التحرير

» عرض خاص مزرعة 20 فدان بسعر خاص 50 دولار للفدان
عايزة اتجوز .. Emptyالخميس مايو 29, 2014 12:32 pm من طرف التحرير

» إمتلك مزرعتك وحقق حلمك وإستثمر في السودان اتصل الان 01142000040
عايزة اتجوز .. Emptyالخميس مايو 01, 2014 1:10 pm من طرف التحرير

» ملف شامل لانواع الاكمام
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء مارس 05, 2014 3:10 pm من طرف ام جمانه

» وظائف خالية من سوق العرب
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء ديسمبر 05, 2012 9:53 am من طرف زائر

» ابرز الاطعمة لتقوية المناعة والوقاية من برد الشتاء
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء ديسمبر 05, 2012 7:29 am من طرف menna

» وردات البطاطس بالدجاج والكريمة
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء ديسمبر 05, 2012 7:23 am من طرف menna

» كيك الشوكولاته مع صوص الشوكولاته
عايزة اتجوز .. Emptyالثلاثاء ديسمبر 04, 2012 12:32 pm من طرف menna

» سوق الالكترونيات من سوق العرب
عايزة اتجوز .. Emptyالإثنين ديسمبر 03, 2012 9:02 am من طرف زائر

» الدجاج بصوص المستردة والعسل
عايزة اتجوز .. Emptyالإثنين ديسمبر 03, 2012 7:57 am من طرف menna

» نصائح للنوم بشكل اسرع
عايزة اتجوز .. Emptyالسبت ديسمبر 01, 2012 9:14 am من طرف menna

» طريقة عمك كيك قدرة قادر
عايزة اتجوز .. Emptyالسبت ديسمبر 01, 2012 9:10 am من طرف menna

» نشيد لتعليم الحروف الهجائية لرياض الاطفال
عايزة اتجوز .. Emptyالسبت ديسمبر 01, 2012 9:05 am من طرف menna

» جميع اصدارات السويتش ماكس + الف ملف مفتوح بروابط سليمة وشغالة 100%
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء نوفمبر 21, 2012 4:27 pm من طرف منولا

»  بطاقة احترافيه لانشودة ابتاه للمنشدة ميس شلش بالسويتش مكس من تصميمى
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء نوفمبر 21, 2012 3:36 pm من طرف منولا

» دبلومة التسويق الإبداعي الذكي Smart Creative Marketing *****************************
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء أكتوبر 24, 2012 11:26 am من طرف ghada saad

»  حصرى طالمــا البحر كان الدمـوع ؟...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايزة اتجوز .. Emptyالأحد سبتمبر 16, 2012 9:19 pm من طرف Rose_el7ayah

» ديو عندى حالة ملل لسميرة سعيد من تصميمى
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء سبتمبر 12, 2012 8:04 pm من طرف نور

»  خلطه لتنعيم الشعر
عايزة اتجوز .. Emptyالأربعاء سبتمبر 12, 2012 7:51 pm من طرف نور

My GoPageRank - درجة شعبية  هذه الصفحة
عايزة اتجوز .. Fb110

عايزة اتجوز ..

كاتب الموضوعرسالة
العاشق الاول
مشرف
العاشق الاول

عايزة اتجوز .. Empty
مُساهمةموضوع: عايزة اتجوز ..   عايزة اتجوز .. Emptyالسبت يونيو 09, 2012 8:02 pm

قصة احد مضيفات الطيران

"جواز الصالونات ابوس ايدك متجبليش سيرتوا دا انا خلاص استويت من العاهات اللى بتتقدملى" ححكيلك ححكيلك

المهم .. واحده صحبة ماما الله يمسيها بالخير جبتلى عريس اومال ايه قيمه و سيما و مركز زى ما بيقولوا قمر قمر يا ختشى يا ختشى قمر

طنط "حشرية" ..(اسمها شكرية ..حشرية ده النيكنيم اللي صحابها الأنتيخ بينادوها بيه ) جابت لي عريس(عريس ايه اصملى عليه...راااااجللأ قصدي هيبةكده و مركز عاقل وراسي و بيفهم في كل حاجهعريس و بيفهم ؟..أشك ..الصراحة لسه ماقابلتش النوعية دي قبلكده ..عموما جايزماشي يا طنط حشـ..قصدي شكرية شكرية ..و ده هييجي أمتى و معميين؟..هيجيب مامته معاهمامته؟هي هيهي..يا حبيتشي بقولك راااجل
...ما هو لازم يبقى له املا لازم تفهمي ده "مستقل" جدا و رأيه من دماغه ومابيديش ودانه لحد و معتمد على نفسه "عصامى"الله.."مستقل" و رأيه من دماغه و مابيديش ودانه لحد ..اناباموت في النوع دهأحمد عبد العزيز في المال و البنون ..شريف منير في لياليالحلمية..الله الله ايه الحلاوه دى يا ما شاء الله يا ما شاء الله

الصراحة جسميقشعر ..باموووت في النوعية دي..يا سلام بأه لو سنانه مزاحمه بعضها زي نبيل الحلفاويو الا ودانه واقفه زي حمدي قنديل و الا بلغد زي عمرو موسىالرجالة اللي ليهمشخصية و هيبه لازم يبقى ليهم ديفوهات زي دي و هو ده اللي بيميزهم..و بعدين انااتعقدت من الناس اللي شكلها حلو ..أنا عايزة واحد وحش من الاخر شمبانزى
و جه اليومالموعود.. و نفضنا السجاد و غسلنا الستاير اللي كانت لسه مغسوله منيومين و كويت الطقم و لبسته و حطيت مكياج نص نص ..مش في الكواليتي .لأ فيالكوانتيتي ..لو طلع من اللي مابيحبوش الميك اب الكتير و قلب وشه و ادانى البوز التمام ..أخش أغسلوشي واطلعله زي ما ربنا خلقني(هو اللي جابه لنفسه) يا رب ما يتسرعشى بس ..أما لو كان من اللي بيحبواالتكني كالر ..عندي صباع روج بطعم الفراولة هايل هاخش أكله كله ..علشان ما حدش يقول حاجه ..عروسة فول أوبشن أهه جاهزه من مجاميعهقاعدين مستنيين سمعنا صوت رجلين ع السلم وهوب رن الجرسرننننة رزييييينة قووووي..يا سلام الكبير كبير برضهدخل م الباب ..يااااسلاااام حاجه كده بتاع مترين و نص طول بعرض و عارفين كل الديفوهات بتاع نبيلو حمدي و عمرو ...ياسلام زي ماتكون أبواب السما كانت مفتوحة ..سنان ايه وودان ايه ولغد عسسسل ماحصلش تحس انه شايل فيه حمار جوا تحفه تحفه الحمد لله يا رب حققتلى كل امنياتىلابس بدلة مخططه كده على خفيف وكرافته شيك و نضارة طبية ..ايه ده توم كروز يا خواتيواحنا كلنا لسهواقفين ع الباب بنبص لبعض ..وانا فرحانه قوي .الراجل هيبه كده و يخض و يحسس الواحدهانها جنبه ولا حاجه ..يمكن تلاقي بنات كتير تقوللك لازم احس بشخصيتي ..لكن خدوهامني حكمة كل اما تنفض للبنت و تقلبها كل اما تقع فيك اكتر و تنفضلك جيوبك بمزاجك اكتر و اكتر..ايوة ايوة هي دي ..احنا لسهواقفين ع الباب و ده مد راسه من جوة وبصلنا
..اتفضلوايا جماعه واقفين بره كده ليه..اتفضلوااتحركنا كاننا تحت التنويمالمغناطيسي و بابا بيبصلي نظرة معناها..ايه اللي انتي جايباهولنا يتأنزح علينا ده ..وانا ابصله نظرة معناها ..بحبه يا بابا .عاااااا...
دخل و قعد و حطرجل على رجل و احنا واقفينبصلنا و ابتسم ابتسامه انيقة و هزلنا راسه اقعدوااقعدواقعدنا قداموا مبهورين بنبصلوا زي الصعيدى فى الجامعه الامريكيه فاتحين بقنا على الاخر و مزبهلين
قاعد هو ع اكرسي اللي في وش الكرسي اللي اناقاعده عليه..قعد يبصلي كده و يبص للفازة اللي ع الترابيزة اللي في وسط الصالون وفجأه بدون مقدمات راح قايم شايل الفازة بالورد اللي فيها و حاطتها ع البوفيه..وقاعدتانيبص لبابا و ابتسم برضهالإبتسامه الأنيقة:أصلي مش عارف أشوفهاكويس..دي طبعااللي تبقى أنا..ومش عايزة نباهة هو مكانشى شايف وشي يمكن مخدشى بالوا من الروووووج اللى ملطخاه يبقى كان عايز يشوفه....يا نهاراسود ...و واضح ان بابا كمان وصل للنقطة دي بتفكيرة ،ماما مدت ايديها وطبطبت على ايده يعني استنى لما نشوف أخرتها ايه

بابا بصلها يعني دهواضح انه بجح و عينه يندب فيها رصاصة
رفعت حواجبهاواتنهدت يعني الرجالة كلها بقت كده ..جيل الدش يا سيدي
كل ده و اختكواقاعده وشها زى الطمطمايه المستويه و سهم الله عليهوفجأةبرضه و بدون مقدمات تاني اتفتح في الكلام ..
لو سمحتي ممكن أعلق على حاجه ..وبيشاوربابااتحرك بتحفظ عشان يقوم بتصرف أبوي لطيف و ينط في كرشه و ماما شايفاها بدأت تطلعرجلها من الشوز تحسبا لإحتمال استخدامها كدعم معنوي بابايحتاجه
تعلقعلى ايه
ضوافرك
هااه؟
ضوافرك
مالها
انتي ليهبتقصيها مدوره مش عارفه ان المربعه هي الموضه
هيالموضه في الدهب ايه دلوقتي الأصفر والا الأبيض؟
بس اللونالأبيض اللي انتوا داهنين بيه الأوضه ده هايل و اللون اللي انتوا داهنين بيه البيتكمان
هو البيتده تمليك والا ايجار؟
ايجاراتالشقق بقت غالية قوي على فكرة اليومين دول
اليوميندول ساقعه شوية باين الشتا داخل بدري السنة دي
انتواعارفين ان السنة دي سنة خبيثة أصل انا مواليد تسعه و عشرين فبراير وباحتفل بعيدميلادي كل أربع سنين مرةهاهاها
..مرةواحد جه يقعد على قهوة قعد على شاي هاهاهاها
الشاي بتاعي خفيف يا طنط على فكرة و بمعلقة سكرواحدهماما بعد ماتاكدت انه أهبل صدرتله الوش الخشب..الشاي خلص من عندنا ياحبيبيالشاي خلص ..طب خلاص نخليهاقهوة
هيالقهوة اللي تحت البيت دي مش عاملالكوا ازعاج
اصلازعاج الناس ده اسوأ حاجه في الدنيا خصوصا الكلام الكتير
كتير قويالمكياج اللي انتي حطاه يا آنسة..
آنسهانتي برضه ماقولتليش اسمك ايه ..الإسم دايما مهم
القسمبقه اللي جنبكوا ده بيحميكوا كويس بيخوف الحرميه يجوا الناحية دي..أصل الناس خلاصهتاكل بعض
هو انتواهتاكلوا ايه النهارده انا شامم ريحةملوخية بالأرانب
الأرانببقت سهلة دلوقتي على فكرة الواحد يدخل بميت جنيه في البورصة يطلعلوا بأرنب.. مليونيعني
مليون مرة أقول لطنط شكرية عايز عروسة مش عارف اتأخرت ليهعلى ماجابتني هنابابا فرمله :أناعارف...)كتك نيله)نعم يا عمي السفر بره لأ انا مش ناوي أصليبررره..أطلع برهماعندناش بنات للجوازهاهاها ..بتهزر ياعمي ..أمال دي ايه..يا جماعه حديقوللي اسمها ايه ..هاتجوز واحده ماعرفشاسمهاانا قلت بره ماعندناش بناتللجوازمش فاهم حضرتك بتتكلم بجد ولا بتهزرأكيد مقلب..
آهشوفتوا برنامج مقلب دوت كوم
وهنا لكم ان تتخيلوا كانت أد ايه الدحرجه رزينه جدا جدا و موسيقي على سلالم العماره

عايزة اتجوز ..
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو عايزة تخسي 30 كيلو خشي ومش هاتندمى
» لو عايزة تعملى ريجيم بشرط.....,؟
» عايزة تنقصى 12 كيلو ادخلى هنا بسرعة